onsdag 23. april 2014

Påska 2014

Da har hverdagen begynt igjen etter noen fine dager med påskeferie. For første gang på lenge så har jeg klart å slappe av litt, til tross for at jeg har jobbet noen dager i påska også.

Fra tirsdag til torsdag var vi på Bud hos familien der. Jeg og barna tok bussen dit, siden Tarjei skulle komme etter på onsdag.



Til tross for at været ikke var på topp, hadde vi noen fine dager. Var mye ute, på fjelltur og skogstur og barna spilte masse sjakk. Her er jeg og Elsa Kristine på Gulberget:


Tarjei og Trygve går tur på campingplassen, kjekt å sitte på pappas skuldre:



På torsdag reiste vi hjem, siden jeg skulle på jobb dagen etterpå. Tarjei kjørte barna innover på hytta til mamma og pappa fredag morgen, og jeg og Tarjei reiste dit på lørdag etter jeg var ferdig på jobb. Mamma og pappa hadde laget deilig lammelår som vi koste oss med til kvelden.

På søndag formiddag skinte sola og barna koste seg på stranda. Der fant de både krabbe, sjøstjerner og fine skjell. Vi koste oss lenge ute før vi dro hjem.



Vi har hatt ei kjempefin påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....