søndag 17. august 2014

Helg...

Jeg skjemmes nesten når jeg ser hvor lenge det er siden forrige oppdatering her på bloggen. Det har vært travle dager med full jobb og noen Moldeturer i tillegg som har tatt tid. Da jeg våknet i morges var ikke formen på topp. Hadde feber og vondt i ryggen. Men det har heldigvis blitt bedre utover dagen. Så krysser fingrene for at det ikke varer...

I morgen er det første skoledag for Fredrik og Elsa Kristine begynner i 3.klasse. Jeg kjenner det skal bli godt å komme tilbake til de vanlige rutinene igjen, selv om det har vært godt med sommer også. Fredrik gleder seg ihvertfall veldig til å starte på skolen. Sekken er ferdig pakket og klærne ligger klare. Rart å tenke på hvor fort tida går...

Jeg skal prøve å få lagt over en del bilder fra kameraet når jeg får tid. Men imens så legger jeg ut noen bilder fra et par helger siden, da vi var på Bud og besøkte Sindre og Kirsti.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....