tirsdag 27. januar 2015

Snart februar.....

Ja, jeg vet jeg lovte å bli flinkere med blogginga. Men tida strekker ikke til i det hele tatt. Men nå har jeg noen dager fri, og har fått gjort unna litt småtteri. Har blant annet fått kjøpt en god del bursdagsgaver, har mange i familien som har bursdag i februar. Jeg setter pris på fridagene mine!

Ellers så har både jeg og Tarjei begynt å legge om livsstilen vår litt. Begge har begynt å bli mer oppmerksom på hva vi spiser og begge to trener så ofte vi har mulighet. Det er kjekt å se at vekta har gått litt ned. Det er igrunnen lite som skal til for å se forandring, og man får lyst til å fortsette. Tarjei er igrunnen litt strengere med seg selv enn jeg er, jeg er litt for svak for fristelser....

Ønsker dere alle sammen en riktig fin uke med et par bilder som er fra noen år tilbake. Ikke vanskelig å se at barna har vokst!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....