lørdag 5. oktober 2013

Snart jul...

Det er vel kanskje i overkant tidlig å begynne å tenke på jula, men det er ikke mer enn litt over to måneder igjen... Erfaringen min er at førjulstida kan bli i overkant travel hvis man ikke gjør unna litt på forhånd. Så jeg har som mål å bli ferdig med de aller fleste julegavene før 1.desember. Jeg hører mange si at de synes det er koselig å kjøpe julegaver i førjulstida.. Men med tre barn i hus, så synes jeg det er mye kjekkere å bruke tida på å pakke inn gaver, bake julekaker og bare kose seg. Dagene før jul flyr avsted.

I år skal Elsa Kristine være med i Nøtteknekkeren, så mange av dagene frem mot premieren den 12.desember kommer til å gå med til øving. Hun har allerede fått prøve kjolen hun skal ha i forestillinga, en skikkelig prinsessekjole. Gleder meg til å se forestillinga!

Håper alle sammen har ei kjempefin helg. Kom gjerne med bildeønsker, jeg trenger litt inspirasjon til å oppdatere bloggen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....