onsdag 27. november 2013

Gleder meg til jul...

Tenkt at det er under en måned til julaften. Kjenner at det skal bli godt når adventstida starter. Er ferdig med de fleste julegavene, så da har man litt bedre tid til det som betyr noe: Tid med familien. De siste ukene har vært travle for alle i familien. Det har dreid seg om hjemmeeksamen, arbeidshelg, skole i Molde osv. Nå har jeg tre dager på jobb før jeg skal nyte en fin frihelg. Det skal være nissetog på lørdag, det er alltid stas!

Kjenner at jeg setter ekstra stor pris på å få være sammen med familien etter så travle dager som det har vært den siste tida. Jeg er jo så heldig at jeg kan jobbe deltid, så da slipper jeg å ha det travelt hver eneste morgen. Tror barna setter pris på det også.

Ute er det lite som minner om vinter, det blåser og regner. Men håper at snøen kommer til jul, det hadde vært noe. Her er forresten noen bilder fra tidligere års julefeiringer.


Elsa Kristine 3 år (2009)

Fredrik 2 år og Elsa Kristine 4 år (2010)

Elsa Kristine 5 år, Trygve 9 måneder og Fredrik 3 år (2011)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....