torsdag 20. februar 2014

Torsdag kveld...

Det er kveld og vi sitter i sofaen med hver vår Ipad. Barna er hos besteforeldre, så det er stille og rolig i huset. Jeg og Tarjei fikk gått en fin kveldstur i sted, det ble litt over 7 km. Jeg er med på skritteller-konkurranse på jobb. Så nå er det om å gjøre å gå mest mulig fremover. Det er egentlig bare kjekt å ha litt mer fokus på hvor mye man beveger seg innimellom. Jeg har heldigvis en jobb der jeg går en del i løpet av en dag, men når målet er 10 000 skritt per dag, så kan det hende man likevel må ut og gå en tur om kvelden. Men det er jo bare sunt.

I morgen skal vi en tur på bowling, lenge siden sist. Regner ikke med at det blir så mange strike på meg, men jeg skal gjøre mitt beste.

Her er et lite bilde fra tidligere i dag. Tarjei hadde kjøpt sushi til middag og Elsa Kristine hadde lyst til å smake- det falt ikke akkurat i smak.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....