fredag 18. januar 2013

Snart helg....

Når jeg kikker over statistikken på bloggen, ser jeg at det er en del treff hver dag. Kjekt å vite at noen titter  innom her, selv om jeg ikke er like flink til å skrive hver uke.

I dag har jeg fridag før arbeidshelg. Deilig å få gjort unna litt før helga kommer. Har fått vasket og lagt sammen litt klær, handlet mat og lest to Stortingsmeldinger. Ja, du leste rett.... Er man student, så er man student. Driver og jobber med den obligatoriske oppgaven for denne modulen, som skal dreie seg om en strategisk kompetanseplan. Ja, det er like interessant som det høres ut til.... Men blir vel bra til slutt. Det er gruppeoppgave, så da er vi flere som kan tenke ut noe smart.


Som sagt,så har jeg arbeidshelg denne helga. Det er nest siste arbeidshelga før jeg begynner i ny jobb. Er spent på hvordan det blir å starte et nytt sted, selv om jeg kjenner arbeidsplassen fra før. Er en del å sette seg inn i uansett, så det blir interessant.

Ha en fin helg alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....