søndag 13. januar 2013

Sonja Henie - ikke akkurat!

I dag dro jeg, Tarjei og Elsa Kristine en tur på skøytebanen. Det var den første gangen jeg var der, de to andre var der for noen uker siden. Jeg hadde aldri gått på en skikkelig skøytebane før, bare på vann og idrettsbaner. Så det var en ny opplevelse. Fikk hockeyskøyter til jul, så det var litt uvant med helt nye skøyter. Litt vondt i bena nå, men det går over. Synes igrunnen jeg var ganske flink, ikke falt jeg en eneste gang heller!




Elsa Kristine har blitt veldig flink med tanke på at det var andre gangen hun gikk på skøyter. Litt knall og fall blir det. Men hun reiser seg opp med en gang og fortsetter.



Det blir nok flere besøk på skøytebanen utover vinteren, ingen tvil om det....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....