mandag 25. februar 2013

Den siste tida...

Som jeg skrev for et par innlegg siden, ble ikke ting helt slik som de skulle bli for et par uker siden...

Den 11.februar hadde jeg bursdag og også siste arbeidsdag i gammeljobben. Fikk telefon fra mamma, hun fortalte at mormor hadde havnet på sykehus. Det viste seg etterhvert å være mer alvorlig enn vi hadde trodd og håpet i utgangspunktet. Mormor måtte sendes til St.Olavs, jeg ble med henne i helikopteret oppover. Er utrolig glad for at jeg kunne være der for henne. 

Da hun kom til St.Olav, viste det seg at hun hadde hatt et stort hjerteinfarkt. De gjorde gjentatte forsøk på å blokke ut tette blodårer rundt hjertet, men ett døgn etter hun ble syk, døde hun... Det var et stort sjokk for oss alle, og fortsatt har vi nok vanskelig for å fatte at hun er borte. 

Jeg fikk skrive minneordet som ble lest i kirka under begravelsen, noe jeg satte stor pris på. Begravelsen var veldig fin, en verdig avslutning for en dypt savnet mormor og oldemor.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....