fredag 8. februar 2013

Siste arbeidshelg....

Da sitter jeg og slapper av litt før arbeidshelga starter. Det er den siste før jeg begynne i ny jobb neste fredag. Har hatt ei opplæringsvakt allerede, og det gikk veldig bra. Kjenner jeg gleder meg til å begynne... Selv om det er litt nytt å sette seg inn i, så setter jeg pris på muligheten til å få lært nye ting.

Blir litt å feire her i huset de neste dagene. På søndag er det morsdag, fastelavn og jeg og Tarjei har vært sammen i 11 år. Og på mandag fyller jeg 31. Blir ikke så mye feiring, siden jeg jobber. Men på tirsdag reiser jeg og Tarjei en tur til Trondheim. Blir en tur på IKEA, en tur innom Rockheim og ellers bare avslapning. Håper turen oppover blir fin og at føret ikke er så aller verst. Godt med en tur bort innimellom.... Spesielt når man vet at barna storkoser seg hos besteforeldrene sine.

Ha en fin helg alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....