onsdag 29. mai 2013

Været.....

Jeg som jobber mye med eldre mennesker,er vant til å snakke om været. Og når vi i tillegg bor i en by som har mye vær, så er det et vanlig samtaletema for de fleste av oss. For en liten uke siden så det slik ut:

I dag har vi hatt nydelig vær- og da hadde jeg naturligvis senvakt. Men fikk nyte finværet den stunden jeg var ute og og slappet av. Har prøvd å få gjort unna litt husarbeid, slik at alt er klart til resten av uka. Godt å ha senvakt en gang iblant også. Barna kan få sove litt lenger om morgenen, og vi slipper stresset med å komme oss avgårde. I morges var det tre sommerkledde barn som dro på skolen og i barnehagen.

Ha en fortsatt fin uke, alle sammen. Jeg skal kose meg på sommerfest sammen med gjengen på jobb i helga. Blir kjekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....