søndag 30. juni 2013

Helga....

Ei helg flyr fort avgårde, og plutselig så er det jammen meg mandag igjen. Jeg har vært sykemeldt den siste uka, så har tatt det litt med ro. Eller ro og ro, jeg er av typen som ikke klarer å sitte stille, så får da gjort unna litt i løpet av dagen.

I helga har barna vært i to bursdager, og vi har vært både på tivoli og på Tahiti Barnefestival. På torsdag var jeg og Tarjei på Tahitifestival og så Kurt Nilsen. Veldig fin konsert. Godt å kunne gå ut bare tosammen en gang iblant også, det blir dessverre litt for sjelden.

Uka som kommer skal jeg ha guttene hjemme på tirsdag og Elsa Kristine hjemme på onsdag. Pappa fyller 60 år på tirsdag og vi har 8 års bryllupsdag, så da blir det litt å feire den dagen. 

Ønsker dere alle sammen ei riktig fin uke!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....