torsdag 30. januar 2014

Lat torsdag...

Har kveldsvakt i dag, så i dag har jeg tatt det skikkelig med ro. Noen dager trenger man bare å kun tenke på seg selv. Eller... Jeg har jo både vasket og lagt sammen klær, skiftet på ei seng, pakket inn bursdagsgave, lagd vaffelrøre og handlet mat. Men likevel så har dette vært en rolig dag. Det er sjelden jeg legger meg på sofaen når jeg først har stått opp, men det gjorde jeg i dag. Deilig!

I går ettermiddag fikk vi ferdigstilt Havestua, huset som vi leier ut. Vi har fått ny leietaker fra 1.februar, og de ønsket at det skulle være møblert. Så siden jul så har vi måttet skaffe diverse møbler og annet småtteri som man finner i ei leilighet. Resultatet ble ganske bra.....




Håpet er å kunne bruke Havestuen selv om noen år når barna blir større, siden huset henger sammen med vårt.

Ha en fortsatt fin uke og god helg når den kommer. Legg gjerne igjen en kommentar her inne, det setter jeg stor pris på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....