søndag 5. januar 2014

Søndag kveld...

Da var endelig søndag kveld kommet. Denne uka har vært tøff. Jobb mandag, tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag. Og på torsdag hadde jeg tre barn hjemme siden det var planleggingsdag. Så i kveld kjenner jeg at jeg er skikkelig sliten. Men jeg skal ikke klage, livet er bra. Vi er friske alle sammen og har lite å være misfornøyd med.

Uka som kommer blir ikke fullt så travel. Men det blir to dager på skole, noe som krever mye konsentrasjon.Starter på siste modulen på lederutdanninga nå på onsdag, skal bli godt å bli ferdig. Kjenner at man blir litt ekstra stressa. I tillegg så driver jeg på med å skrive en oppgave i praksisveiledning, den andre videreutdanninga jeg går på. Har rett og slett ikke hatt overskudd til å sette meg ned og konsentrere meg, og heller ikke nok timer i døgnet. Men i løpet av uka som kommer, skal jeg få levert inn den oppgaven også.

Vil ønske dere alle sammen en riktig fin uke. Jeg på min side er glad for at hverdagen starter igjen i morgen. Jeg skal begynne på nytt treningssenter, noe som jeg er veldig spent på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....