torsdag 23. oktober 2014

Feriedager....

Denne uka har jeg ferie. Bestemte meg for en god stund siden for å ta ut den femte ferieuka denne uka. La ikke noen store planer, men har da fått gjort litt småtteri likevel. Tarjei har også fri noen dager denne uka, så på mandag dro vi på Freikollen en tur. Gikk opp en vei jeg ikke hadde gått opp før, og den var noe lengre enn jeg vanligvis er vant til. Så hele turen varte nesten 4 timer. Mye pga. at vi kom ned et annet sted en der vi gikk opp. Kjente det godt i beina dagen etter.....



Ellers så har ferieuka gått med til shopping av julegaver. Ja, jeg vet det er tidlig. Men det er så utrolig godt å være ferdig med gavene når desember kommer. Da kan jeg kose meg sammen med barna uten for mye stress. Det er nok ting som skal forberedes like før jul.Heldigvis er jeg heldig med turnusen min denne jula her, så har noen dager fri innimellom.

Tarjei har begynt å skifte undertak på Havestua-det eldste huset vårt. Det skal skiftes takrenner rundt hele huset, og da benyttet han sjansen til skifte av tak og festing av takstein. Det er mye jobb å ha hus....

Ønsker dere alle en fin uke videre og en god helg! Kom gjerne med forslag til hva dere ønsker å lese om eller evt. se bilder av her på bloggen, jeg har litt skrivetørke for tida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....