lørdag 18. oktober 2014

Lørdagskveld...

Da var det blitt lørdag kveld nok en gang. Planen for i dag var i utgangspunktet at hele familien skulle reise på besøk til min svoger og svigerinna på Harøya. Men når Trygve begynte å kaste opp klokka 01 i natt, forsto jeg fort at en av oss måtte være hjemme. Det ble meg, siden jeg heller ikke er i stormform for tida. Så Tarjei og barna dro avgårde klokka 09 i morgen, mens jeg og Trygve har kost oss hjemme i dag. Formen hans har vært noe svingende, han sovnet plutselig på sofaen klokka 12 og sov i to timer. Klokka 19.45 ga han klar beskjed om at han ønsket å legge seg. Så formen er ikke helt bra. Får håpe morgendagen blir bedre.

Etter at jeg la Trygve i stad, satt jeg og kikket litt på gamle bilder av barna. Jeg er så glad for at jeg har tatt så mange bilder opp igjennom årene. Jeg henger litt på etterskudd med å sette inn bilder i album nå for tida, men en travel hverdag gjør at det bare er sånn.... Her er noen gamle bilder av våre tre små, det er når man ser på bildene at man kan se hvor fort de vokser.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....