lørdag 12. mai 2012

Stille og rolig lørdagskveld....

Det er så deilig med en stille og rolig kveld i sofakroken. De to største barna ligger over hos foreldrene mine og minstemann sover søtt i senga si. Jeg ser tv og slapper av mens Tarjei fikser bil. Jeg har vært på tidligvakt i dag og i morgen er det senvakt som står for tur. Blir godt når arbeidshelga er over for denne gangen, det blir liksom ikke skikkelig helg når man vet man skal på jobb.

I morgen har jeg og Tarjei tenkt å trene litt før jeg drar på jobb. Hadde igrunnen aldri trodd at jeg skulle bli avhengig av å trene, men det blir man igrunnen. Jeg trener i gjennomsnitt to ganger i uka, noe som passer meg bra. Prøver å trene både styrke, kondisjon og er med på gruppetimer. Merker allerede forbedring på kondisen, og det gir jo lyst til å fortsette.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Heisann! :)
    Jeg møtte Elsa og Fredrik på jobb i dag, sammen med foreldrene dine. :) Tror de koste seg skikkelig, og ble behørig skjemt bort. ;) Håper alt står bra til med resten av gjengen også.
    God helg til dere!

    Torild.

    SvarSlett
  2. Ja,det var to fornøyde barn som ble hentet på søndag...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....