torsdag 11. oktober 2012

Torsdag kveld...

Da var det torsdag kveld og snart helg igjen. Tarjei er ute og spiser, mens jeg er hjemme og slapper av foran tv og pc. Har så smått begynt på eksamensoppgaven som jeg skal levere inn i slutten av november. Føler det meste er litt diffust ennå, men etterhvert kommer nok ting litt mer på plass. Det er en utfordring å få dagene til å gå opp med jobb, barn og utdanning. Men man får til det man vil, det er jeg overbevist om!

Ha en god helg, alle sammen. Setter stor pris på om dere som leser her inne kan komme med f.eks bildeønsker.

4 kommentarer:

  1. Takk for at du la i gjen en kommentar hos meg, så jeg kunne finne deg :)
    Nydelig blogg du har, jeg kommer gjerne igjen :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du kikker innom, Monica. Er fast følger på bloggen din, syns du skriver så bra:)

    SvarSlett
  3. Skjønner godt det er vanskelig å få til å gå opp ja! Sleit i perioder nok med bare meg sjøl, jobb og skole jeg! Men det ordner seg nok:) Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er en travel periode, men det blir bedre:)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....