torsdag 18. oktober 2012

Torsdag...

Da var det jammen meg blitt torsdag igjen, snart er det helg. Har fridag i dag, så den går med til studier, husarbeid og litt shopping. Har allerede begynt på julegavene, synes det er så kjekt å bli tidlig ferdig. Det er nok å finne på i dagene like før jul. Har en del gaver å kjøpe, så det er bedre å spre det utover de siste månedene. 

Synes igrunnen det er vanskeligst å kjøpe gaver til ungene, siden de i utgangspunktet har alt de trenger. Spør jeg dem hva de ønsker seg, så aner de ikke. Det er vel et tegn på at de har mer enn nok. Mye har forandret seg fra da jeg var lita. Da var det jo ting jeg gikk og ønsket meg lenge, og da var det veldig stas å få det til jul.

Jeg prøver å lære barna at ikke alle barn har det så bra som dem. Vi har fadderbarn i Rwanda nå, ei lita jente på 3 år. Prøver å lære barna at de er heldige som ble født i Norge. Men det er nok ikke så lett å forstå før de blir litt større. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....