onsdag 11. september 2013

Travle dager.....

De siste tre dagene har jeg hatt fri, men likevel har de flydd avsted. I går var Trygve hjemme fra barnehagen med forkjølelse, men vi fikk likevel gjort litt forskjellig. Formen hans var bra, så det ble igrunnen en ekstra hjemmedag. Trygve har blitt en meget bestemt liten fyr, som gjerne blir sint om han ikke får viljen sin....

Elsa Kristine startet på Idrettsskole i går, noe som var veldig populært. Så nå er det ballett og Idrettsskole som gjelder for henne. I desember skal hun være med på Nøtteknekkeren, og hun skal være prinsesse. Gjett om det er ei som gleder seg!

Fredrik startet på fotball forrige mandag, og han stortrives med det. Han er skikkelig engasjert og er aktiv både i angrep og forsvar. Fotballferdighetene har han ihvertfall ikke arvet fra meg....

Jeg går på to videreutdanninger for tida, så det er nok å henge fingrene i. Starter på utdanning nr. to i morgen, det er i Molde. Skal ta 10 studiepoeng i praksisveiledning. Blir spennende å lære litt nye ting.

Tarjei er i Oslo denne uka, og på fredag reiser vi til Åre i Sverige, jeg med buss og Tarjei med fly. Skal tilbringe helga der sammen med firmaet som Tarjei jobber i. Så i morgen må jeg pakke kofferten med klær til å være ute i og finklær til middag. Vi har snille foreldre og svigerforeldre som stiller opp og passer barna så vi får ei helg fri. Ddt er gull verdt!

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....