tirsdag 24. april 2012

Fin tirsdag!

Kjenner det er godt når kvelden kommer og man kan synke sammen i sofaen. Dagene går i ett ganske kjapt tempo det meste av tiden, av og til må man bare stoppe for å puste... I dag har jeg fått gjort en del også, ikke hver dag det er sånn. Fikk til og med ryddet og vasket inne i skyvedørsgarderoben nede i gangen, det har ikke vært prioritert på en stund. Det er en del som ungene har vokst fra og som man må legge bort.

Tarjei har hatt pappapermisjon og har vært i full gang utenfor med støping av trapp, kant til blomsterbed osv. Han har også begynt med montering av barnesikring på kjøkkenskapene og han har skrudd opp gardinstenger. Flink mann jeg har! Vi var til og med en tur på Plantasjen og kjøpte tre Thuja til det nye blomsterbedet utenfor. Det ble veldig bra!

På tirsdag i forrige uke reiste jeg og Tarjei en tur til Trondheim. Kjørte oppover på tirsdags morgen og dro på IKEA en tur. Etterpå dro vi inn til sentrum og kikket oss litt rundt, før vi dro ut og spiste sammen med ei venninne. På onsdag ble det litt shopping før vi kjørte hjem igjen.

Tarjei var flink sjåfør:
I helga hadde jeg arbeidshelg, og jobbet senvakt på søndag. Før jeg dro på jobb, gikk vi FN-marsjen. Det er en tur på ca. 1 mil som man går her i byen. Elsa Kristine og Fredrik gikk litt selv, men satt mest i sykkelvogna. Trygve sov seg gjennom hele marsjen. Vi har gått marsjen noen ganger før, blant annet i fjor.
Til slutt, ett lite bilde av minstemann som elsker å dra ting ut av skap og skuffer:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....