fredag 21. september 2012

Uheldig...

I går var i utgangspunktet en stille og rolig dag. Jeg hadde planlagt fjelltur sammen med ei venninne av meg. Hadde avtalt å møte henne klokka 10. Da jeg skulle svinge inn til der hvor hun bor, og hadde stoppet for å vente på at det skulle bli klart å kjøre inn, skjedde det som ikke skulle skje. Jeg kastet et blikk i bakspeilet og så at bilen bak hadde altfor stor fart. Jeg skjønte at sjåføren i bilen ikke så at jeg sto rolig.... Så smalt det og jeg ble skjøvet framover. Heldigvis gikk det bra med både meg og personen som kjørte på meg, selv om vi naturligvis var ganske skjelvne begge to.

Etter å ha skrevet skademelding og snakket med politiet, ble bilen hentet og kjørt på verksted. Vi vet ennå ikke om den kan reddes, eller om det blir ny bil på oss.... Det får vi vite på mandag.

Men slik så ihverfall bilen ut etter smellet:


Jeg synes igrunnen jeg har fått oppfylt kvoten min med bilulykker nå. Har bare vært 12 år bak rattet, men har allerede blitt påkjørt to ganger bakfra, kjørt uti en bekk og blitt påkjørt av fyllekjører. Tror jeg må være født under en uheldig stjerne..... Men så lenge alt går bra, så betyr ikke det materielle noe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....