onsdag 21. november 2012

Fin helg!

På fredag dro jeg til Oslo en tur. Tarjei hadde vært på kurs der hele uka, så det var kjekt å få noen dager å slappe av på. 

Vi fikk kjøpt noen julegaver, spist god mat, truffet kjentfolk og bare tatt det med ro. Godt med en sånn helg av og til!

Vi måtte leke litt turister da vi var der også. Jeg hadde ikke vært på taket på Operaen før, så det måtte utforskes...


Da vi kom hjem på søndag ettermiddag, hadde Fredrik feber. Jeg var ikke i form selv heller, så på mandag ble det hjemmedag for meg og to barn. Elsa Kristine fikk feber natt til mandag hun også, så sånn ble det...

Jeg er fortsatt ikke helg i form, så tar det med ro disse dagene. Har en eksamensoppgave som skal leveres på mandag som kommer. Satser på å få den ferdig på fredag, siden jeg skal jobbe i helga.....

Ha en fortsatt fin uke alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....