mandag 12. november 2012

Travel uke....

Uka som gikk var ei svært travel uke. Så travel til tider, at jeg nesten følte at jeg ikke fikk trekke pusten skikkelig. Det er så mye som skjer, med jobb, skole og barn. Men man får gjort det man skal, selv om man blir veldig sliten. Denne helga har vært veldig fin. Barna har vært i lekeland sammen med farmor og jeg og Tarjei har fått trent litt. I går feiret vi farsdag med kake og middag hos svigers- ikke verst!

Tarjei reiser til Oslo på kurs i kveld og jeg reiser nedover på fredag morgen. Gleder meg til en fin helg i Oslo. Kanskje får jeg kjøpt de siste julegavene også, hadde vært kjekt det... Før jeg drar nedover, har jeg noen fridager som skal brukes til skriving av eksamensoppgave. Heldigvis har jeg ikke så mye igjen før den er ferdig....

Ønsker dere alle sammen ei kjempefin uke! Kom gjerne med bildeønsker....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....