tirsdag 11. desember 2012

Snart jul!

Her på bloggen har det vært stille den siste tida. Jeg har jobbet mye, og når jeg har fri så slapper jeg av... Vel, det er ikke akkurat helt sant. I dag har jeg kjørt barn til skole og barnehage, så handlet mat, vært hos frisøren og pyntet litt til jul da jeg kom hjem. Etterpå er det en maskin med klær som venter på meg før jeg skal hente barna igjen. Det var den fridagen..... Skal ikke akkurat klage på fritidsproblemer. Må si at jeg gleder meg til frihelg.

De siste ukene har vi startet sånn smått med juleforberedelser. Helga for to uker siden var det nissetog her i byen (som jeg skrev om for et par innlegg siden). I tillegg så har vi bakt pepperkaker og Fredrik har vært med på turnshow. I går var det juleavslutning på svømminga for Elsa Kristine.

Har litt problemer med bildeopplastinga i dag, så skal få lagt inn bilder så snart det ordner seg.

Ha en fortsatt fin førjulstid! Legg gjerne igjen en kommentar her så jeg ser hvem som følger med....

5 kommentarer:

  1. Joda, jeg er fortsatt innom rett som det er - for å følge med disse flotte ungene!! Dere er så flinke med alle aktiviteter - og FOTOGRAFERING som vi andre kan kose oss med! TAKK fra tante Liv

    SvarSlett
  2. Jeg følger fortsatt med her :)

    Ragnhild (Sollie)

    SvarSlett
  3. Jeg er innom hver dag. :)

    SvarSlett
  4. Innom å sjekker stadig vekk:)

    Hilsen Marie

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....