mandag 31. desember 2012

Tilbakeblikk på 2012....

Før vi skiftet blogg til Blodspot, brukte jeg alltid å lage et innlegg med bilder fra året som har gått. Tenkte å fortsette med det samme her, så her kommer et tilbakeblikk på året som har gått....

Januar: Vi starter med ny blogg i denne måneden... Jeg har permisjon og koser meg hjemme med minstemann.



Februar: Barna har karneval i barnehagen, og er prinsesse og apekatt.


Mars: Trygve fyller ett år og feirer med familieselskap.


April: Elsa Kristine tar bilder til fotofestivalen Nordic Light. Resultatet ble veldig bra!


Mai: Vi feirer 17.mai, og alle tre barna pynter seg i bunad.


Juni: Den fine terassen vår er straks ferdig og vi venter på sommeren.


Juli: Vi nyter sommeren og drar på Tahiti-festivalen:


August: Vi har en kjempefin tur til Hunderfossen og vi drar også en tur på fjellhytta med Elsa Kristine og Fredrik.



September: Jeg er uheldig og blir påkjørt bakfra. Bilen blir kondemnert og vi må på biljakt.... Denne måneden drar vi også til København en tur, veldig fin by!




Oktober: Vi kjøper ny bil, en grønn Lexus.


November: Jeg og Tarjei drar til Oslo en tur og har en koselig helg der.


Desember: Vi feirer jul.


Vil ønske alle som følger oss her inne et riktig godt nyttår! Håper dere følger oss i det nye året også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....