torsdag 22. mars 2012

Interiørblogg - ikke akkurat....

Jeg er en ivrig leser av andres blogger og syns det er utrolig mange som skriver bra og legger ut fine og inspirerende bilder. Jeg personlig blir nok aldri noen interiørblogger, selv om jeg er veldig glad i å ha det fint rundt meg. Men det fokuset som mange har på bittesmå detaljer, det har jeg ikke tålmodighet til. Når man har tre barn, så har man mer enn nok med å løpe rundt og holde det sånn noenlunde ryddig. Da er det liten tid til å tenke på hvordan man skal pynte tallerkenhylla eller hva slags knotter man skal ha på det nye skapet på stua. Kunne jo godt tenkt meg å ha mer tid til små detaljer, men det skjer nok ikke på en stund...

Men uansett; i går fikk jeg hengt opp ny gardin på kjøkkenet. De som hang der fra før var litt for mørke i fargen og passer bedre til høst og vinter. Den nye gardinen er kjøpt på Ellos

Selv om været ikke har vært så bra i det siste, med både snø og sterk vind, så har jeg fått pyntet litt på trappa. Det er så deilig når våren kommer og man kan sette ut litt blomster. Gleder meg til det blir varmere i været, så man kan plante enda mer. Hagen utenfor her blir et stort prosjekt utover våren....


Ha en fortsatt fin uke alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Så fin både liften og trappa ble :) kjenner godt til det med tid for interiør :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin lift gardin :) anniken.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....