mandag 5. mars 2012

Ukestart og babysang

Sitter og slapper av litt mens jeg venter på at vi skal dra på babysang. Trygve sover godt ute i vogna si, og jeg fikk endelig redigert noen bilder fra uka som har gått. Det er så sjelden jeg sitter å den stasjonære pc-en, så slike ting blir utsatt... Når kvelden kommer blir jeg som oftest sittende med den bærbare pc-en på fanget og kikke på tv. Man er ganske så sliten når dagen er over.

Jeg har noen dager fri fra jobb nå, noe som er kjekt siden vi skal feire Trygves ettårsdag i helga. Jeg har arbeidshelg, men skal klare å ordne en fin bursdag likevel. Trygve er litt liten til å skjønne noe særlig av det ennå, men moro er det likevel. Elsa Kristine har allerede bestemt at hun skal hjelpe han å pakke opp gavene. Her er snart ettåringen vår:


I går gikk vi oss en lang tur i finværet. Dro og matet fuglene og besøkte mormor (min mor) på butikken der hun har begynt å jobbe. Ungene var ganske flinke og gå også.


Nå håper jeg finværet fortsetter og at vi får noen fine dager framover. Nyt hver eneste dag til fulle! Ha en fin uke alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....