onsdag 18. juli 2012

Noen dager siden sist....

Det går fort noen dager mellom hver gang jeg får skrevet her på bloggen. Det å sette seg ned er ikke så enkelt når det er 1000 ting man skal gjøre til enhver tid. Jeg setter meg aldri ned før jeg føler at huset er sånn noenlunde.... Har nettopp hengt opp et svært lass med klær. Tørketrommelen bestemte seg plutselig for å takke for seg her i morges. Vet ikke om den er ødelagt, men en feilmelding kommer ihvertfall fram. Da passer det jo veldig godt at de som reparerer hvitevarer her i byen ikke reparerer LG-som vi naturligvis har... Ikke husker jeg om den er mer enn 5 år gammel heller, i forhold til garantien. Så får krysse fingrene for at den ikke er det.... Det kommer alltid noen uforutsette utgifter sånn på sommeren.

Nå er det ikke så mange dagene igjen til vi tar ferie. Jeg har 3 vakter igjen på jobb, det går fort. Barna gleder seg naturligvis. Neste torsdag er Elsa Kristines siste dag i barnehagen. Sitter og lurer på hva jeg skal lage og ha med på den siste dagen. Noen som har tips?


Jeg skal få oppdatert med litt bilder i neste innlegg, har ikke så mange nye bilder på denne pc-en dessverre.


Ha en fortsatt fin uke!

Måtte bare legge ved et bilde av brudebuketten min....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....