onsdag 15. februar 2012

Jeg er Buzzador - tester Lovefilm

For en god stund siden ble jeg Buzzador. Det betyr at jeg får teste ut forskjellige produkter og fortelle om dem til venner og kjente. 
Har kun vært med på en kampanje før, så nå følte jeg det var på tide å være med på et par stykker igjen hvis jeg fikk muligheten. Og det gjorde jeg!


Først så vil jeg fortelle litt om
Lovefilm. Det er en tjeneste der man kan leie filmer, tv-serier, streame programmer og leie tv-spill for en billig penge. Jeg får teste ut denne tjenesten gratis i 2 måneder. Man lager ganske enkelt en liste over hva man ønsker å leie, og så kommer de kjapt i postkassen din så fort de blir tilgjengelige. Jeg har allerede mottatt mine to første DVD-er, og gleder meg til å se dem. 

Hvis noen av dere har lyst til å teste ut dette gratis i to måneder, er det bare å gå hit å registrere seg, og bruke kampanjekoden " van1201".
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....