tirsdag 7. februar 2012

Slitsom dag....

I dag begynte jeg å jobbe igjen. En litt rar følelse, siden det er en stund siden sist. Men det gikk bra, føles nesten som om jeg aldri har vært borte.

Trygve koste seg hos mormor og oldemor mens jeg var på jobb. Det er så greit å ha en liten gutt som stortrives hos andre og vinker til meg når jeg drar. Så lenge han får sove til vanlig tid og nok mat så er han fornøyd.

I morgen skal Elsa Kristine på helsestasjonen på førskoleundersøkelse. Hun skal både til helsesøster og lege. Veldig greit, siden jeg har en del ting å ta opp.... Det er rart hvor mye man bekymrer seg for barna sine, det er hele tiden et eller annet man går rundt og tenker på. Men det er vel sånn det er å være foreldre. Man slutter vel aldri å bekymre seg.


Her er et par bilder som jeg tok hjemme hos svigermor og svigerfar for et par uker siden:



2 kommentarer:

  1. Skal de på førskoleundersøkelse??
    Det har jeg ikke hørt noe om her!
    Får høre med helsesøster til mandag når jeg skal med lille, om Even skal det også :)

    SvarSlett
  2. Ja, de har det her i byen.. Men det er vel ikke sånn overalt.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....