onsdag 1. februar 2012

Våre tre små....

Vi har allerede kommet til onsdag, snart er det helg igjen! 
Om litt under en uke begynner jeg å jobbe igjen. Skal ikke jobbe mer enn 55 %, så får mye tid sammen med lille Trygve før han begynner i barnehagen. Det er rart å tenke på at han snart fyller et år. På denne tida for et år siden gikk jeg og lurte på hvem den lille gutten inni magen var... Nå føles det som om han alltid har vært her. Det er rart hvor fort man venner seg til å være en til i familien. 



Trygve snart 11 måneder

Elsa Kristine fyller seks år i juni og gleder seg veldig til å begynne på skolen til høsten. De har begynt å jobbe litt med skoleoppgaver i barnehagen og det synes hun er veldig kjekt. Hun har lært seg å skrive en del nå og leser litt også. Så jeg tror ikke det vil bli så veldig vanskelig for henne å begynne på skolen.


Elsa Kristine 5 1/2 år

Fredrik fyller 4 år i mai og begynner å bli stor gutt. Selv om vi har litt problemer med å få han til å slutte med bleie, så er han stort sett veldig flink.   Han lærer mye av storesøster. Både han og Elsa Kristine er veldig flinke til å ta vare på lillebror, de er veldig gode med han. Kjekt å se at søsknene trives så godt sammen.


Fredrik 3 1/2 år

5 kommentarer:

  1. Jeg blir (heldigvis) stadig påmint hvor heldig jeg er som er Onkel til disse tre :)

    Fine bilder som alltid.

    SvarSlett
  2. Det er så koselig å følge med utviklingen til disse tre prakteksemplarene! Ekstra takk for de fine bildene!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....