mandag 20. august 2012

Første skoledag!

I dag hadde storjenta vår sin aller første skoledag. Det var ei spent jente som møtte opp på skolen. Alle elevene fikk hver sin røde rose og gikk til klasserommet de skal ha. I Elsa Kristine sin klasse er det 14 elever, et veldig greit antall. Mest jenter, 9 stykker. 

Elsa Kristine var litt stille og sjenert i dag, hun er ikke den som prater høyest. Men det blir nok bedre når det går noen dager og hun blir tryggere. I morgen er det vanlig skoledag, med RLE, norsk og matematikk på timeplanen. Blir spennende å se hvordan det går. Håper at jenta vår vil trives på skolen, det betyr alt. 


2 kommentarer:

  1. Så fin hun er:)

    Det var en spennende dag i går ja, i dag skal Even ta skolebussen ALENE og helt for første gang.
    Mammaen gruer seg med klump i magen, men pappaen mener at han MÅ først som sist. Han skal bare ta den til skolen da, vi henter han etterpå:)

    I Even sin klasse er det 19 stykker, og mest gutter ;) De er en klasse til da, og i den er det mest jenter. Rart de har delt det sånn synes jeg, men men ;)

    I dag tror jeg ikke de skulle ha noen fag, de skulle ha samling, omvisning og utelek.
    Greit å starte litt rolig også! På onsdag starter de for fullt med fag tror jeg:)

    Ha en fin andre skoledag:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen, Kine. Jeg må si det har vært en uvant følelse å ha førsteklassing. Elsa er ganske stille og beskjeden og det tar sin tid før hun føler seg helt trygg. I morges var det noen tårer før vi kjørte til skolen. Er nok kanskje verre for meg en for henne, men jeg vet jo innerst inne at det går veldig bra etterhvert.

    Håper Evens andre skoledag blir bra!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det setter vi stor pris på....